PRESTO antikorozní nástřik na podvozky bitumen 1 l
PRESTO antikorozní nástřik podvozků bitumen je ochranný nátěr na spodní časti automobilů. Vytváří trvanlivý elastický ochranný nátěr proti obíjení kamínky, posypové soli, vodě, rzi a vlivům počasí. Je také možné jej použít jako protihlukový nátěr vnitřních blatníků a podvozků aut. Je tixotropní, díky čemuž je možné ho nanášet v hrubší vrstvě bez toho, aby na svislých plochách stékal.
Kvalita a vlastnosti PRESTO antikorozní nástřik na podvozky bitumen - Má dobrou odolnost vůči oděru
- Poskytuje vynikající ochranu před korozí
- Má výbornou přilnavost ke kovu
- Tlumí hluk
- Dlouhotrvající elasticita
- Odpuzuje vodu
- Nestéká na svislých plochách
- Je odolný vůči vlivům počasí
- Je odolný vůči slabým kyselinám a zásadám
- Není přelakovatelný
Fyzikální a chemické parametry PRESTO antikorozní nástřik na podvozky bitumen - Hlavní složka: bitumen, rozpouštědla a plnidla
- Odstín: černý
- Zápach: po rozpouštědlu
- Test odolnosti proti soli (podle normy DIN 50021): 1000 h bez vytvoření rzi při 400 µm tloušťce suché vrstvy; až do 480 h bez vytvoření rzi při 200 µm tloušťce suché vrstvy
- Teplotní odolnost (vytvrdnutý): od-25°C až do +80°C
- Pracovní teplota: od +5°C do 30°C (nejlepší výsledky jsou dosahovány při pokojové teplotě)
- Doba schnutí: (při teplotě 20°C a 65% relativní vlhkosti):
- Suchý na dotek: 2 - 3 hod.
- Úplně proschnutý: 4 - 6 hod.
- Hlavní složka: bitumen, rozpouštědla a plnidla
- Odstín: černý
- Zápach: po rozpouštědlu
- Test odolnosti proti soli (podle normy DIN 50021): 1000 h bez vytvoření rzi při 400 µm tloušťce suché vrstvy; až do 480 h bez vytvoření rzi při 200 µm tloušťce suché vrstvy
- Teplotní odolnost (vytvrdnutý): od-25°C až do +80°C
- Pracovní teplota: od +5°C do 30°C (nejlepší výsledky jsou dosahovány při pokojové teplotě)
- Doba schnutí: (při teplotě 20°C a 65% relativní vlhkosti):
- Suchý na dotek: 2 - 3 hod.
- Úplně proschnutý: 4 - 6 hod.
Doba schnutí závisí na teplotě prostředí, vlhkosti vzduchu a tloušťce nanesené vrstvy.
- Skladovatelnost: 2 roky při vhodných skladovacích podmínkách (t.j. 10 - 25°C, relativní vlhkost max. 60%)
- Balení: 1 litr
PRACOVNÍ POSTUP pro PRESTO antikorozní nástřik na podvozky bitumen
Příprava povrchu
- Plochy, které budete stříkat, důkladně očistěte, odmastěte a zbavte rzi.
- Na zrezivělé povrchy je ideální odrezovač a kvalitní základní barva v jednom: BRUNOX EPOXY konvertor rzi 2v1.
- Zakryjte okolní plochy, např. pomocí zakrývací fólie a maskovací pásky.
- Naneste základní barvu a nechte dobře proschnout.
Aplikace
- PRESTO antikorozní nástřik na podvozky bitumen nepřelakovatelný je dodávaný v stavu připraveném na použití a není potřebné jej tužit ani ředit.
- Ujistěte se, že před aplikací má PRESTO antikorozní nástřik na podvozky bitumen nepřelakovatelný pokojovou teplotu a nádobou dobře potřeste (2 - 3 min).
- Nanášejte stříkací pistolí na podvozky a dutiny (UBS) s tryskou 4 – 5 mm při tlaku 4 – 5 barů v požadované tloušťce.
Další kroky
- Stříkací pistoli na podvozky a dutiny (UBS), štětec a případně i znečištěné plochy očistěte technickým benzínem anebo BODY 740 akrylátové ředidlo.
- Další kroky nejsou potřebné, PRESTO antikorozní nástřik na podvozky bitumen nepřelakovatelný není přelakovatelný.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Ochrana podvozku a dutin |
---|---|
Balení: | 1 l |
Odstín: | černý |
Typ balení: | kartuše na UBS pistoli |
EAN: | 4052800603239 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Značka PRESTO, která patří do seskupení European Aerosols, je vynikajícím opravným systémem a nabízí vysoce profesionální výrobky pro ochranu podvozků, čištění, tmelení a přípravu povrchu karosérie. Její výrobky najdou uplatnění nejen při opravě automobilu ale i v domácnosti. Výborně se tak doplňuje s dalšími výrobky ze skupiny European Aerosols.
Skupina European Aerosols je jedním z největších výrobců barev a laků v sprejích, opravných tužek, technických sprejů a dalších výrobků pro opravu automobilů i hobby použití. Její kořeny sahají do roku 1946 a v současnosti má 3 výrobní závody v Německu a Holandsku.